24.09.2016.
U petak, 23. rujna 2016. u 12.00 sati, u Gradskoj loži na Narodnom trgu u Zadru predstavljena je knjiga MARKETING VINA autora prof.dr.sc. Marka Ivankovića i prof.dr.sc. Ante Kolege.
U petak, 23. rujna 2016. u 12.00 sati, u Gradskoj loži na Narodnom trgu u Zadru predstavljena je knjiga MARKETING VINA autora prof.dr.sc. Marka Ivankovića i prof.dr.sc. Ante Kolege.
Knjiga je nastala suradnjom dvaju autora profesora Sveučilišta u Mostaru i Zagrebu. Pisana je kao vinarsko vinogradarski priručnik koji može poslužiti kao pomoćni udžbenik kao i na korištenje svim vinoljupcima.
Nakon prikaza o proizvodnji vina autori nas upoznaju s marketinškom strategijom i okolnostima pripreme marketinškog plana vinarske tvrtke. Kroz glavne marketinške funkcije, knjiga nas preko planiranja proizvoda uvodi na tržište u funkciju prodaje vina, kojoj na putu stoji dobro i široko obrazložena promidžba vina i vinska komunikacija. U posebnom poglavlju knjiga se bavi načinima istraživanja marketinga vina.
Prisutne je uvodnim govorom pozdravila ravnateljica Narodnog muzeja Zadar, mr. sc. Renata Peroš. Knjigu su predstavili zadarski agronom mr.sc. Marijan Tomac i poznati gastronomski stručnjak i književnik Veljko Barbieri, a voditelj predstavljanja bio je profesor Nedjeljko Jusup.
Nakon predstavljanja uzvanici su pozvani na kušanje vina zadarskih vinara uz paški sir sirane Gligora, a mogli su i kupiti knjigu i vina po promotivnim cijenama.