Iako se plakati kao dokumentacijski materijal prema sadržaju uklapaju u izdavaštvo, te je prikupljanje plakata pokrenuto paralelno s prikupljanjem drugih dokumentacijskih materijala pri osnutku ove službe, sustavno evidentiranje ove građe, odvojeno od fonda izdavaštva recentno je započeto. Razlog odvajanju plakata iz cjelokupnog izdavačkog korpusa je odluka da se toj izdavačkoj formi, koja u svojoj osnovi služi prenošenju poruka putem vizualnih simbola, dodjeli poseban status.
Fond plakata broji oko 1000 jedinica građe izdanih u razdoblju od 1950-ih do danas, a najveći dio se odnosi na plakate koji promoviraju izložbe, predavanja, manifestacije i ostala događanja u organizaciji i suorganizaciji muzeja.
Plakati izložbi u nakladi muzeja, u vizualnom smislu slijede dizajn prisutan na katalogu. S posebnom su pažnjom oblikovani plakati izložbi Galerije umjetnina čiji kustosi angažiraju profesionalne dizajnere za oblikovanje vizualnog identiteta popratnih izdanja, pri čemu je tijekom desetljeća nastao značajan broj respektabilno oblikovanih plakata.
Posljednjih godina u muzeju se povećao udio izložbi i događanja vanjskih organizatora, te je u skladu s tim i broj plakata vanjskih organizatora veći. Te plakate odlikuje drugačiji oblikovni pristup, usmjeren više na promidžbu samog događaja, dok vizualni dojam često nije dizajnerski dorađen.
Podaci zbirke plakata evidentiraju se u modulu S++ , te se povezuju s ostalim fondovima. Sama građa pohranjuje se u Dokumentacijskoj službi, a koristi se u pripremi različitih izložbi i prezentacija muzeja.