06.09.2023.
Koja su glavna obilježja lisice i koje lisice postoje u svijetu? Što jede lisica, kako i gdje živi te kako odgaja mladunce? Kakav je odnos čovjeka i lisice u prirodi i u kulturi?
Radni koraci:
-
predavanje i razgovor uz PowerPoint prezentaciju uz pomoć voditelja radionice
-
proučavanje dva dermoplastična preparata, uočavanje glavnih obilježja
-
slobodna aktivnost po izboru voditelja grupe
Biološke vještine:
-
upoznavanje s biologijom i ekološkim preferencijama lisice
-
stvaranje empatije prema ovoj vrsti
-
uočavanje utjecaja vrste na okoliš i ljudsku zajednicu
Razvojne vještine:
razumijevanje koncepta redoslijeda
Ponuđene slobodne aktivnosti
-
Samostalno crtanje prema modelu - Polaznici olovkom crtaju odabranu vrstu životinja. Nakon što je nacrtaju mogu je obojati drvenim bojama. Gotove crteže mogu uzeti ili ostaviti u muzeju.
-
Bojanje predloška - Polaznici dobiju gotove predloške koje bojaju drvenim bojicama. Napravljeni crtež mogu ponijeti sa sobom ili ostaviti u muzeju.
-
Crtanje korak po korak prema predlošku - Polaznici dobiju na uvid predloške gdje ih se u devet koraka vodi kako bi nacrtali određenu životinjsku vrstu. Crtež se izvodi olovkom na papiru koji je podijeljen u četiri polja radi lakšeg snalaženja u prostoru. Nakon što nacrtaju životinju, mogu je obojati drvenim bojama. Gotove crteže mogu uzeti ili ostaviti u muzeju.
-
Igra „Lisica“ - Ovu igru mogu igrati dva igrača ili dvije grupe. Igra se s pločicama i kockom. Igrači skupljaju pločice sa stola i na temelju priložene tablice računaju broj bodova koje su skupili.
Preporučena dob sudionika: djeca u dječjem vrtiću, učenici u osnovnim i srednjim školama