26.02.2014.
Na izložbi “Radionica arhitektonskog projektiranja 3” otvorene od 28. 2. 2014. u krletkama Kneževe palače razgledajte radove studenata tj. završna idejna arhitektonska rješenja za novu zgradu osnovne škole u Karinu Gornjem. Izložbu organizira Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije iz Splita,
U studenom 2013. u Karinu Gornjem održala se dvodnevna arhitektonska radionica u organizaciji Fakulteta građevine, arhitekture i geodezije iz Splita, na kojoj su sudjelovali studenti arhitekture i učenici Područne škole Karin Gornji. Ovo je treća iznimno uspješna suradnja Zadarske županije i splitskog fakulteta. Svake godine studenti arhitekture pod vodstvom svojih nastavnika u okviru redovne nastave izrađuju studije prostornih mogućnosti neke od budućih škola u županiji. Također, kao rezultat ove suradnje, osmišljen je jedinstveni projekt, projekt školske lože, višenamjenske učionice, koja se dograđuje na postojeće škole Zadarske županije, a istovremeno ju koriste i škola i lokalna zajednica. Projekt lože koji će biti izgrađen izabire se među brojnim studentskim radovima. Građevinska dozola za školsku ložu u Bibinjama samo što nije izdana, dok je za školsku ložu u Galovcu izrada projektne dokumentacije u tijeku. U 2013. godini studenti su za svoj zadatak imali projekt škole u Karinu Gornjem, te projekt 8 učionica i školske lože u Sukošanu. Dvodnevna radionica u Karinu Gornjem bila je svojevrsni mali performance budući da se održavala u šatoru, na parceli na kojoj škola tek treba biti izgrađena. U improviziranoj učionici budući mali korisnici obiju škola dali su svoju viziju školskih prostora koje su studenti ugradili u projekte.
Na izložbi Radionica arhitektonskog projektiranja 3u krletkama Kneževe palače od 28. 2. 2014. biti će izloženi studentski radovi odnosno njihova završna idejna arhitektonska rješenja za novu zgradu osnovne škole u Karinu Gornjem čime je prikazan dio standardnog obrazovanja studenata arhitekture koji uče projektirati javne građevine, posebno škole. Izlazak studenata iz laboratorijskih uvjeta rada na fakultetu, na stvarnu lokaciju, u dijalog sa budućim korisnicima i interakciju sa učenicima, učinio je njihove radove prilogođenijima kontekstu. Ono što ove radove čini posebnim je upravo sudjelovanje u zajedničkom poduhvatu da se potakne i potpomogne izgradnja konretne nove škole. Ovi radovi daju provjeru predložene lokacije, ispituju funkcionalne i programske mogućnosti unutar zadanog projektnog zadatka, istražuju oblikovni jezik prikladan ovom prostoru i stvaraju slike kojima se vizualizira mogući izgled škole.
Fotografije s otvaranja izložbe