Nepoznati mletački slikar; Iz ciklusa na temu spjeva Torquata Tassa „Oslobođeni Jeruzalem“; konac 17 st. (?); ulje na platnu, 97 x 118 cm; inv. br. 27;
Nepoznati mletački slikar; Iz ciklusa na temu spjeva Torquata Tassa „Oslobođeni Jeruzalem“; konac 17 st. (?); ulje na platnu, 97 x 118 cm; inv. br. 28;
Nepoznati mletački slikar; Iz ciklusa na temu spjeva Torquata Tassa „Oslobođeni Jeruzalem“; konac 17 st. (?); ulje na platnu, 97 x 118; inv. br. 29;
Nepoznati mletački slikar; Krabulje na trgu sv. Marka; konac 17. st. (?); ulje na platnu, 118 x 143 cm; inv. br. 33;
Nepoznati mletački slikar; Otkriveni ljubavnik, prizor iz spavaonice; konac 17. st. (?); ulje na platnu, 118 x 143 cm; inv. br. 35;
Nepoznati autor; Žrtvovanje Ifigenije; 18. st.; Ulje na platnu, 330 x 384 cm; inv. br. 26;
Malu, ali zanimljivu cjelinu ove zbirke čini ciklus od 11 baroknih slika iz ljetnikovca Lantana u Sutomišćici na otoku Ugljanu, jednom od najljepših baroknih ljetnikovaca na zadarskom području o kojemu je sredinom XIX. st. pisala Ida von Durinsfeld: “ … Ušli smo u kuću i prošli kroz sve sobe, a sve su bile otvorene. Prije bi se moglo reći da je kuća bila natrpana nego namještena starim pokućstvom, neobičnim starim slikama, te raznim prirodoslovnim rijetkostima“. Te neobične slike, zajedno s drugim teško oštećenim umjetninama, našle su se 1945. na sakupljalištu predmeta iz gradskih ruševina nakon razaranja Zadra i 1948. po osnivanju Galerije dospjele su u njezin fundus.
Ciklus od pet slika pripisuje se autoru Antoniju Serviju, slikaru koji je u drugoj polovini 17. stoljeća djelovao na području Venecije i Veneta te u Poljskoj, Ugarskoj, Njemačkoj, Austriji, Francuskoj i Švicarskoj. Rađene su po literarnom predlošku, tj. ilustriraju prizore iz V., VII., XII., XV. i XVI. poglavlja spjeva Torquata Tassa Oslobođeni Jeruzalem, temi vrlo popularnoj u Veneciji tog doba.
Drugi ciklus od šest slika rad je naivnog slikara, djela su vezana uz prostor Venecije i vjerojatno su iz istog vremena. Naivnost ne umanjuje zanimljivost djela. Ova zbirka, naime, ima kulturnopovijesno značenje jer svjedoči o životu viših slojeva zadarskog stanovništva u vrijeme turske opasnosti, a i ovaj je ciklus jedan od rjeđih u Hrvatskoj sa svjetovnom baroknom tematikom nastalom na literarnim predlošcima.
2012. godine dovršena je dugogodišnja restauracija velike kompozicije Žrtvovanje Ifigenije, rad koji se pripisuje dvojici mletačkih slikara Giovanniju Colliju i Filippu Gherardiju, koja je na isti način pripala fundusu Galerije umjetnina, a neki radovi još čekaju restauraciju.
Temeljem preporuke Muzejskog dokumentacijskog centra u Zagrebu, Zbirka slika odjela Muzej grada Zadra pripojena je zbirkama Galerije umjetnina, čime je Zbirka starog slikarstva obogaćena s još 50 slika. Radi se uglavnom o portretima članova zadarskih obitelji od XVII. stoljeća do XIX. stoljeća, među kojima su neke, za Zadar važne povijesne osobe, npr. mletački vojskovođa Zoilo de Nassis, Šimun Kožičić Begna, itd. Ujedno su to jedini sačuvani primjerci iz nekad bogatih zadarskih privatnih i javnih kolekcija. Slike su također prikupljene na tzv. Sabiralištu (Sabirni centar) nakon Drugog svjetskog rata, a u odjel Muzej grada Zadra su ušle najvećim dijelom 60-ih godina XX. st. kada je dio slika restauriran u bivšoj restauratorskoj radionici Instituta JAZU u Zadru, a dio slika 80-ih godina XX. st. rukom akademskog slikara Maria Kotlara iz Zadra. Slike su izradili uglavnom nepoznati strani i domaći autori.